Reklamacje

Jako sprzedawca odpowiadamy za zgodność Produktu z umową sprzedaży. Każdy Klient ma  prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy zakupiony Produkt jest niezgodny z umową, a niezgodność ta ujawni się w ciągu dwóch lat od wydania zamówienia.

Reklamację należy zgłosić przesyłając odpowiednią informację na nasz adres korespondencyjny lub drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@intilu.pl.

Każde zgłoszenie powinno zawierać dane kontaktowe, numer Zamówienia, datę zakupu, opis niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz żądanie dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja”, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu. Produkt, który dotyczy reklamacja, należy odesłać na adres:  ul. Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka.

Każda reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku, gdy reklamacja wymaga uzupełnienia, termin ten biegnie od dnia dostarczenia nam wszystkich niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji informacji.

Dokładne uregulowania znajdują się w Regulaminie – Paragraf 8.