Regulamin sklepu internetowego INTILU.PL

§1

Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy, działający pod adresem: intilu.pl (zwany dalej: Sklepem), jest prowadzony przez INTISELL Sp. z o.o. z siedzibą w Sobótce, ul. Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka, spółka wpisana do rejestru KRS przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001117954, NIP 8961641661, REGON 529217477, o kapitale zakładowym 25.000,00 zł, opłaconym w całości.
  2. Dane teleadresowe Sprzedawcy umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą są następujące:

    a. adres do korespondencji: ul.Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka;
    b. adres poczty elektronicznej: kontakt@intilu.pl;
    c. numer telefonu: +48 692 428 907;
  3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady korzystania ze sklepu, rejestrowania kont użytkowników, dokonywania zakupów, składania reklamacji, przetwarzania danych osobowych oraz świadczenia przez INTISELL. Sp. z o.o. usług drogą elektroniczną.

 

§2

Definicje

W rozumieniu niniejszego Regulaminu, użyte w nim pojęcia oznaczają:

  1. Cena – cena brutto produktu umieszczona obok informacji o Produkcie, tj. uwzględniająca podatek od towarów i usług (VAT), wyrażona w złotych polskich. Cena nie uwzględnia Kosztów Dostawy;
  2. Dzień Roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  3. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta;
  4. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
  5. Konsument – osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego;
  6. Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie;
  7. Koszty Dostawy – opłaty ponoszone przez Kupującego z tytułu dostarczenia Produktu;
  8. Kupujący – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, Konsument lub Przedsiębiorca indywidualny dokonujący zakupu Produktu za pomocą Sklepu;
  9. Newsletter – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę, za zgodą Kupującego, za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie (z zastrzeżeniem wyrażenia odpowiednich zgód);
  10. Opis Produktu (Opis) – wyświetlany na stronie Sklepu opis produktu obejmujący w szczególności jego zdjęcie, cenę, dostępność, cechy użytkowe, parametry;
  11. Produkt – dostępna w Sklepie nowa rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą;
  12. Przedsiębiorca indywidualny – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej w ramach działalności zawodowej, w tym polegającej na zawarciu umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  13. Sklep – witryna internetowa prowadzona pod adresem internetowym intilu.pl, stanowiąca internetową platformę sprzedaży wysyłkowej prowadzonej przez Sprzedawcę;
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Kupującym a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu;
  15. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu;
  16. Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która korzysta z Usługi Elektronicznej;
  17. Usługodawca/Sprzedawca – INTISELL Sp. z o.o. z siedzibą w Sobótce, ul. Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka, spółka wpisana do rejestru KRS przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001117954, NIP 8961641661;
  18. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze Sprzedawcą.

§3

Warunki techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania Produktów, składania Zamówień oraz umieszczania na stronie Sklepu opinii/recenzji o Produktach, niezbędne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
    1. dostęp do urządzenia posiadającego aktywne połączenie internetowe (komputer, laptop, smartphone);
    2. dostęp do aktywnej poczty elektronicznej;
    3. przeglądarka internetowa: zgodna z HTML5, przykładowo Chrome, Microsoft Edge w aktualnej wersji.
  2. Sprzedawca informuje, iż w związku z prowadzoną za pośrednictwem Sklepu działalnością, z wykorzystaniem oprogramowania i rozwiązań technologicznych (techniki kryptograficzne), zapewniających bezpieczeństwo, poufność i nienaruszalność przekazywanych danych, świadczy drogą elektroniczną następujące usługi:
    1. zawieranie umów dotyczących prezentowanych w Sklepie Produktów przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość;
    2. założenie i utrzymanie konta Usługobiorcy założonego w Sklepie;
    3. wysyłanie wiadomości do Usługodawcy poprzez formularz kontaktowy.
  3. Korzystanie z usług wskazanych w ust. 2 powyżej jest nieodpłatne, odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu w oparciu o złożone przez Kupującego Zamówienie.
  4. Sprzedawca oferuje Kupującemu możliwość zarejestrowania w Sklepie Konta, w ramach którego funkcjonalności zostają udostępnione Kupującemu opcje monitorowania Zamówień oraz wglądu i uzyskiwania kopii danych Kupującego.
  5. Założenie Konta jest możliwe zarówno na etapie składania Zamówienia, jak również poprzez wypełnienie Formularza rejestracji dostępnego w Sklepie oraz zaakceptowanie Regulaminu Sklepu.
  6. W celu uzyskania dostępu do założonego Konta Kupujący winien wpisać w odpowiednich polach zdefiniowane podczas rejestracji login oraz hasło.
  7. Kupujący w dowolnym momencie może wyrazić wolę zapisania się do Newslettera w celu otrzymywania za pośrednictwem poczty elektronicznej informacji handlowych o nowościach, promocjach, produktach i usługach oferowanych przez Sprzedawcę.
  8. Kupujący w dowolnym momencie może zrezygnować z posiadania Konta, jak również z otrzymywania Newslettera poprzez przesłanie stosownego oświadczenia Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@intilu.pl lub korespondencyjny: ul. Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka.
  9. W związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę oraz występującymi ryzykami, w szczególności ryzykiem ingerencji osób trzecich w transmisję danych, Sprzedawca zaleca stosowanie odpowiedniego oprogramowania chroniącego przed złośliwym oprogramowaniem. Niewskazane są także działania polegające na udostępnianiu danych umożliwiających dostęp do zarejestrowanego w Sklepie Konta osobom trzecim bądź przechowywania takich danych w miejscach łatwo dostępnych.
  10. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, a także korzystanie ze Sklepu w sposób sprzeczny z prawem i dobrymi obyczajami oraz naruszający dobra osobiste i prawa własności intelektualnej osób trzecich.

§4

Postanowienia ogólne
dotyczące transakcji zawieranych za pośrednictwem Sklepu

  1. Stronami transakcji zawieranej za pośrednictwem Sklepu są Sprzedawca oraz Kupujący.
  2. Przedmiotem transakcji są Produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie, w szczególności produkty erotyczne przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich, a Produkty powinny być wykorzystywane w sposób zgodny z ich przeznaczeniem, w szczególności z uwzględnieniem parametrów Produktu oraz właściwości i predyspozycji użytkownika Produktu. Użycie Produktu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem i bez uwzględnienia parametrów Produktu, a także właściwości i predyspozycji użytkownika Produktu następuje na ryzyko użytkownika.
  3. Z uwagi na rodzaj oferowanych Produktów, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego, który nie spełnia kryteriów wiekowych lub innych określonych w niniejszym Regulaminie.
  4. Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Sklep nie realizuje Zamówień z miejscem dostawy położonym poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. W sprawach związanych z Zamówieniami, Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@intilu.pl.

 

§5

Przeprowadzenie transakcji

  1. Zamówienia w sklepie internetowym intilu.pl można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej sklepu, dodając wybrane produkty do koszyka, wskazując wybrany sposób dostawy oraz formę płatności i zatwierdzając dokonanie zakupów. Zamówienia telefoniczne lub mailowe lub składane przez formularz kontaktowy nie będą przyjmowane do realizacji.
  2. Przy dokonywaniu zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowych danych identyfikacyjnych. oraz wypełnić niezbędne dane w formularzu zamówienia. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, miejsce i sposób dostawy, sposób płatności. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje (szkody) wynikające z podania przez Kupującego nieprawidłowych danych, w tym, w szczególności, błędnego adresu dostawy czy adresu e-mail, na który zostanie udostępniona faktura.
  3. Do momentu kliknięciu pola potwierdzającego wolę złożenia Zamówienia z obowiązkiem zapłaty Kupujący posiada możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu).
  4. Do złożenia Zamówienia w Sklepie konieczna jest akceptacja przez Kupującego aktualnie obowiązujących warunków sprzedaży (Regulaminu Sklepu).
  5. Dodanie Produktu do koszyka nie jest równoznaczne z rezerwacją tego Produktu.
  6. Po złożeniu Zamówienia, Kupujący otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą otrzymanie Zamówienia przez Sprzedawcę. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje z chwilą przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sklep, co zostanie również potwierdzone e-mailem.
  7. Sklep przystępuje do realizacji Zamówienia po jego potwierdzeniu i otrzymaniu pełnej płatności za zamówiony towar, po wpływie środków na rachunek bankowy Sprzedawcy, chyba że wybrano opcję płatności przy odbiorze (za pobraniem). Sprzedawca wysyła Produkty w terminie do 7 Dni Roboczych od chwili otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia prawidłowego dokonania płatności przez Kupującego, a w przypadku wyboru opcji płatności przy odbiorze – potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji, w obu przypadkach nie później jednak niż 30 dni od zawarcia umowy sprzedaży Produktu.
  8. Sprzedawca zastrzega po swojej stronie możliwość weryfikacji danych podanych przez Kupującego za pomocą prawnie dostępnych środków. W przypadku, gdy podane przez Kupującego dane budzą wątpliwość co do ich prawdziwości lub poprawności, Sprzedawca jest uprawniony do wstrzymania realizacji Zamówienia oraz wystąpienia do Kupującego za pośrednictwem drogi elektronicznej z prośbą o wyjaśnienie zaistniałych wątpliwości. Jeżeli zaistniałe wątpliwości nie zostaną usunięte, Sprzedawca jest uprawniony do odmowy zawarcia lub rozwiązania zawartej umowy ze skutkiem natychmiastowym.
  9. Informacje prezentowane w sklepie internetowym intilu.pl, w tym Ceny widniejące na stronie internetowej Sklepu, jak również Opisy lub inne informacje dostępne podczas składania Zamówień za pośrednictwem strony internetowej, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Są one kierowane przez Sprzedawcę do Kupujących i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

 

§6

Sposoby i terminy płatności za Produkt

  1. Kupujący ma możliwość uiszczenia należności z tytułu złożonego Zamówienia w następujący sposób:
    1. płatność online poprzez platformę Przelewy24 – płatność kartą płatniczą, BLIK lub przelewem online;
    2. płatność przy odbiorze przesyłki – za pobraniem (gotówka, blik, karta).
  2. W przypadku wyboru płatności online, Kupujący jest zobowiązany do dokonania płatności w momencie składania Zamówienia. Po dokonaniu płatności online, Kupujący otrzymuje potwierdzenie płatności na podany adres e-mail. Brak płatności z tytułu złożonego Zamówienia w przeciągu 5 Dni Roboczych od dnia jego złożenia, powoduje jego anulowanie, o czym Kupujący zostanie poinformowany w wiadomości e-mail wysłanej na podany przez niego adres e-mail.
  3. W przypadku wyboru przez Kupującego płatności przy odbiorze przesyłki, Kupujący obowiązany będzie do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Potwierdzenie dokonania płatności zostanie dostarczone wraz z Zamówieniem. Odmowa odbioru Produktu, pomimo wyznaczenia dodatkowego odpowiedniego terminu, jest warunkiem rozwiązującym Umowę.
  4. Faktury dokumentujące sprzedaż oraz ewentualne ich korekty są udostępniane Kupującemu w formie elektronicznej na wskazany przez Kupującego w procesie składania Zamówienia lub podczas rejestracji Konta adres e-mail.
  5. Akceptując niniejszy Regulamin Kupujący wyraża zgodę na stosowanie faktur elektronicznych w rozumieniu art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2014 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz.U.2024.361 z dnia 2024.03.13 ze zmianami). Powyższy zapis nie wyłącza uprawnienia Kupującego do otrzymywania (wystawiania i przesyłania) faktur w wersji papierowej, o ile zgłosi takie żądanie poprzez przesłanie Sprzedawcy stosownego oświadczenia na adres e-mail: kontakt@intilu.pl lub korespondencyjny: ul. Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka.

§7

Koszt, sposoby i termin dostawy Produktu

  1. Koszt Dostawy Produktu jest doliczany do wartości Zamówienia i jest zależny od wybranej metody dostawy oraz wartości Zamówienia.
  2. Koszt Dostawy jest wskazany w trakcie składania Zamówienia oraz uwidoczniony na fakturze VAT.
  3. Kupujący może wybrać jedną z następujących opcji dostawy:
    1. przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa;
    2. przesyłka dostarczana za pośrednictwem automatu paczkowego;
    3. przesyłka pobraniowa dostarczana za pośrednictwem automatu paczkowego.
  4. Informacja o dostępnych metodach dostawy dla konkretnego Produktu i /lub adresu dostawy jest podana w trakcie składania Zamówienia.
  5. Dostawa zamówionych Produktów jest realizowana wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Dostawa Towaru realizowana jest ubezpieczoną przesyłką we współpracy z wybranym przez Sprzedawcę przewoźnikiem. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany przewoźnika w każdym momencie, w tym także po zawarciu umowy z Kupującym. Zmiana przewoźnika po zawarciu umowy nie skutkuje po stronie Kupującego wzrostem Kosztów Dostawy.
  7. Termin dostawy wynosi od 2 do 5 Dni Roboczych od dnia nadania przesyłki zawierającej Produkt, o ile w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia nie wskazano innego terminu. Podany termin jest terminem orientacyjnym i może ulec zmianie w szczególności z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. Wydłużenie terminu dostawy nie rodzi po stronie Kupującego uprawnień do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń. Kupujący jest informowany o przekazaniu Produktu do wysyłki za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres podany w Zamówieniu.
  8. W przypadku niemożności realizacji dostawy w terminie wskazanym powyżej, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Kupującego o opóźnieniu oraz poda nowy przewidywany termin dostawy. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli nowy termin dostawy jest dla niego nieakceptowalny.
  9. Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia zakupionych Produktów przechodzi na Kupującego w momencie ich wydania, zgodnie z wybraną metodą dostawy – czy to przez przewoźnika wyznaczonego przez Sprzedawcę, czy też w przypadku odbioru przez Kupujący z automatu paczkowego. Kupujący ma obowiązek dokonania oceny stanu towaru i jego zgodności z zamówieniem w momencie odbioru Zamówienia a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub innych zastrzeżeń podczas odbioru przesyłki Kupujący winien sporządzić z przewoźnikiem protokół szkody, zgodnie z obowiązującą u dostawcy procedurą. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania i/lub zaniechania przewoźnika i/lub Kupującego. Niezależnie, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub stwierdzenia innego rodzaju wad fizycznych dostarczonych Produktów już po potwierdzeniu przez Kupującego odbioru przesyłki, Kupujący powinien zgłosić ten fakt Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@intilu.pl.

 

§8

Reklamacja

  1. Sprzedawca odpowiada za zgodność Produktu z umową sprzedaży. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy zakupiony Produkt jest niezgodny z umową, a niezgodność ta ujawni się w ciągu dwóch lat od wydania Zamówienia Konsumentowi.
  2. Reklamacja może dotyczyć również nieprawidłowości w zakresie świadczenia Usług Elektronicznych przez Sprzedawcę.
  3. Reklamację należy zgłosić przesyłając odpowiednią informację na adres korespondencyjny Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@intilu.pl.
  4. W reklamacji Konsument powinien podać co najmniej swoje dane kontaktowe, numer Zamówienia, datę zakupu, opis niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz żądanie dotyczące sposobu rozpatrzenia reklamacji. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Reklamacja”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Produkt, który dotyczy reklamacja, należy odesłać na adres Sprzedawcy: Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka.
  5. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku, gdy reklamacja wymaga uzupełnienia, termin ten biegnie od dnia dostarczenia przez Konsumentowi wszystkich niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji informacji.
  6. Sprzedawca może odrzucić reklamację, jeżeli Produkt został uszkodzony na skutek nieprawidłowego użytkowania przez Konsumenta, niewłaściwego przechowywania, dokonania zmian lub napraw przez osoby nieupoważnione.
  7. Konsument może żądać naprawy reklamowego Produktu bądź wymiany na Produkt nowy – zgodny z Umową Sprzedaży. W przypadku gdy wybrany przez Konsumenta sposób doprowadzenia Produktu do zgodności z umową okaże się niemożliwy bądź związany z nadmiernymi kosztami dla Sprzedawcy – Sprzedawca może doprowadzić Produkt do stanu zgodnego z Umową Sprzedaży poprzez naprawę w miejsce wymiany bądź przez wymianę w miejsce żądanej przez Konsumenta naprawy.
  8. W przypadku, gdy zarówno naprawa, jak i wymiana Produktu okażą się bezskuteczne, Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży lub żądać obniżenia ceny reklamowanego Produktu.
  9. O sposobie rozpatrzenia reklamacji, w tym o przyczynach nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedawca informuje Konsumenta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  10. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedawca pokrywa koszty związane z odesłaniem reklamowanego Produktu przez Konsumenta oraz koszty dostawy naprawionego lub wymienionego Produktu do Konsumenta, z zastrzeżeniem, że Konsument otrzyma zwrot uprzednio poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego Produktu do Sprzedawcy – po uprzednim przesłaniu kopii / skanu dowodu ich poniesienia na adres e-mail: kontakt@intilu.pl.
  11. Postanowienia niniejszego paragrafu nie ograniczają praw Konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
  12. W przypadku sporów dotyczących reklamacji, Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych metod rozwiązywania sporów konsumenckich, m.in. poprzez złożenie skargi w wybranym języku urzędowym Unii Europejskiej, w tym także w języku polskim, za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  13. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, o której mowa w ust. 1 powyżej również wobec Przedsiębiorcy indywidualnego. Pozostałe postanowienia §9 Regulaminu stosuje się odpowiednio.
  14. Sprzedawca informuje, że w przypadku, w którym Producent udzielił gwarancji na Produkt, informacja o fakcie udzielenia takiej Gwarancji i jej treści będzie dołączona do zakupionego Produktu w formie dokumentacji gwarancyjnej. W celu zgłoszenia wady objętej gwarancją producenta, Kupujący powinien postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi w dokumentacji gwarancyjnej dostarczonej przez producenta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji udzielonej przez producenta Produktu.

 

§9

Umowne prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik) i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Produktu. W przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części.
  2. Do zachowania terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 1. powyżej.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży Konsument może złożyć:
    1. pocztą na adres: Intisell sp. z o. o., ul. Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka;
    2. poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@intilu.pl,
      Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego Regulaminu.

  1. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  2. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  3. Konsument zobowiązany jest do zwrotu rzeczy Właścicielowi lub przekazania jej osobie upoważnionej przez Właściciela do odbioru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Właściciela o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Produkt przed upływem 14 dni.
  4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanego przez Konsumenta Produktu lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, co oznacza, że odsyła na własny koszt i ryzyko Produkty stanowiące przedmiot Umowy Sprzedaży, od której odstąpił.
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  7. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach przewidzianych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tekst jedn.: Dz.U.2023.2759 t.j. z dnia 2023.12.2 ze zmianami), a w szczególności w odniesieniu do umów:
    • w której przedmiotem Umowy Sprzedaży jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania (w tym także poprzez usunięcie plomb/folii ochronnej) nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
    • świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    • w której przedmiotem Umowy Sprzedaży jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której Cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  8. Uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 powyżej przysługuje także Przedsiębiorcy indywidualnemu. Pozostałe postanowienia §9 Regulaminu stosuje się odpowiednio.

§10

Wystawianie opinii

  1. Kupujący, który dokonał zakupu Produktu w Sklepie intilu.pl i posiada zarejestrowane w Sklepie Konto, ma możliwość wystawienia opinii dla zakupionego Produktu.
  2. Opinie mogą być wystawione tylko dla Produktów faktycznie zakupionych w Sklepie.
  3. W celu umożliwienia Kupującemu wystawienia opinii Sprzedawca udostępni Kupującemu za pośrednictwem wiadomości e-mail link do formularza online, za pośrednictwem którego Kupujący będzie mógł przedstawić własną opinię i/lub dokonać oceny zakupionych Produktów i/lub Sprzedawcy.
  4. W celu opublikowania opinii Kupujący powinien podać w szczególności następujące dane, tj.:
    1. oznaczenie Kupującego (imię/pseudonim);
    2. adres e-mail (niewidoczny dla innych korzystających ze Sklepu).
      Na podstawie adresu e-mail podanego podczas dodawania opinii, Sprzedawca weryfikuje czy ten adres e-mail jest zgodny z adresem e-mail podanym w procesie składania Zamówienia dotyczącego opiniowanego Produktu.

  1. Opinie będą publikowane na stronie Sklepu pod wybranym przez Kupującego imieniem lub pseudonimem (nickiem), po uprzedniej weryfikacji ich treści przez Sprzedawcę. W szczególności Sprzedawca ma prawo podjąć decyzję o odmowie umieszczenia opinii w Sklepie lub usunięciu opinii umieszczonej w Sklepie w przypadku, w którym opinia nie spełnia wymogów wskazanych w niniejszym paragrafie. Sprzedawca informuje Kupującego o swojej decyzji w wiadomości wysłanej na adres e-mail podany w formularzu dodawania opinii, wraz z podaniem uzasadnienia decyzji Sprzedawcy.
  2. Kupujący przesyłając opinię oświadcza, że zapoznał się i akceptuje niniejszy Regulamin oraz potwierdza, że:
    1. jest wyłącznym autorem wyrażanej opinii;
    2. przysługują mu wszelkie prawa do opinii oraz do pseudonimu, w tym prawa autorskie, licencje, oraz zgody wymagane przepisami prawa, umożliwiające ich wykorzystanie zgodnie z niniejszym Regulaminem;
    3. opinia odzwierciedla jego osobiste, subiektywne zdanie o Produkcie, którego dotyczy,
    4. z chwilą przesłania opinii (utworu) udziela Sprzedawcy niewyłącznej i nieodpłatnej licencji do korzystania przez Sprzedawcę z opinii w sposób nieograniczony terytorialnie i przez czas nieokreślony. Powyższa licencja zostaje udzielona na następujących polach eksploatacji:
      1. utrwalanie i zwielokrotnianie utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy, w tym w szczególności techniką cyfrową lub dźwiękową tj. przy użyciu wszelkich technik na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym lub audio, a w szczególności na wszelkich formach nośników światłoczułych, magnetycznych, analogowych, informatycznych, cyfrowych, multimedialnych, wideo, dyskach audiowizualnych, kasetach, płytach kompaktowych, dysku komputerowym, w sieci multimedialnej (w tym internetowych, intranetowych oraz powiązanych serwisach on-line) oraz zwielokrotniania, utrwalania, wykorzystania w Internecie, telewizji, radiu, reklamie, zwielokrotniania w postaci zapisu w formie elektronicznej w pamięci komputera oraz w sieciach wewnętrznych, jak i zewnętrznych;
      2. obrót oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono, wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
      3. wykorzystywanie całości lub fragmentów bądź dowolnych elementów utworu we wszystkich wydawnictwach, w prasie, w wydawnictwach książkowych, albumowych, cyfrowych, w tym internetowych, w biuletynach i informatorach, samodzielnie bądź w połączeniu z innymi dziełami lub fragmentami dzieł; wykorzystywanie w całości lub fragmencie w celu promocji i reklamy, w szczególności w formie reklamy audiowizualnych, audio, medialnych;
      4. rozpowszechnianie utworu w sposób inny niż określony pkt. i) oraz ii) powyżej – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
  1. W przypadku nieprawdziwości oświadczeń, o których mowa w ust. 6 lit. a) – c) powyżej, Kupujący ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za naruszenie ich praw.
  2. Pseudonim i/lub opinia nie mogą w szczególności:
    1. być sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami lub zasadami współżycia społecznego, w szczególności zawierać treści faszystowskich, pornograficznych oraz powszechnie uznanych za wulgarne, obrażać uczucia religijne, itp.;
    2. zawierać zdjęć, linków (adresów URL) do stron internetowych, wyników testów, materiałów audiowizualnych lub multimedialnych;
    3. zawierać treści komercyjnych, reklamowych;
    4. naruszać praw osób trzecich, w szczególności praw do znaków towarowych lub innych chronionych oznaczeń, praw autorskich i praw pokrewnych osób trzecich, a także tajemnic przedsiębiorstwa;
    5. zawierać treści wprowadzających w błąd lub fałszywych, w tym być sformułowane w sposób sugerujący, że ich autorem jest Sprzedawca lub ktoś inny niż Kupujący, który wyraża opinię;
    6. zawierać danych osobowych i/lub kontaktowych.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii publikowanych przez Kupujących, jednak podejmuje działania w celu usunięcia treści naruszających Regulamin po zgłoszeniu lub samodzielnym wykryciu takich przypadków. W przypadku, gdy Kupujący lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana w Sklepie narusza jej prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, powinna powiadomić o takim podejrzeniu naruszenia praw Sprzedawcę na adres korespondencyjny Sprzedawcy: ul. Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka lub na adres e-mail: kontakt@intilu.pl. Zawiadomienie w szczególności powinno obejmować wskazanie konkretnego Produktu i zamieszczonej dla niego opinii, którą należy w całości lub we wskazanym fragmencie usunąć. Po otrzymaniu zawiadomienia o potencjalnym naruszeniu, Sprzedawca podejmie działania zmierzające do weryfikacji treści zawiadomienia oraz, w uzasadnionych przypadkach, usunięcia ze Sklepu treści będących przyczyną naruszenia.
  4. Wystawienie opinii jest dobrowolne i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami finansowymi ani prawnymi ze strony Kupującgo.
  5. Ocena Produktu to średnia wyliczona na podstawie indywidualnych ocen Kupujących.

§11

Postanowienia końcowe

  1. Akceptacja niniejszego Regulaminu jest warunkiem koniecznym do złożenia Zamówienia w sklepie internetowym intilu.pl.
  2. Szczegóły dotyczące ochrony danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności Sklepu, dostępnej tutaj https://intilu.pl/polityka-prywatnosci/
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w Regulaminie z ważnych powodów, do których w szczególności należeć będzie: konieczność dostosowania do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu, konieczność dostosowania do wydanych przez organy państwowe decyzji administracyjnych; wprowadzenie nowych funkcjonalności Konta lub poprawa bezpieczeństwa świadczonych usług, ochrony danych osobowych Kupujących, zmiany sposobów płatności i dostaw.
  5. O każdej zmianie Regulaminu Sprzedawca poinformuje na stronach Sklepu z 14 dniowym wyprzedzeniem. Ponadto Kupujący, który założył i posiada Konto w Sklepie, zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do konta adres. Kupujący nieakceptujący wprowadzonych zmian może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym umowę o świadczenie usług w zakresie prowadzenia konta przesyłając Sprzedawcy stosowne oświadczenie na adres e-mail: kontakt@intilu.pl lub korespondencyjny: ul. Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka. Zamówienia złożone przed wprowadzeniem zmiany Regulaminu realizowane są na warunkach obowiązujących w dacie zawarcia Umowy.
  6. Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 01.12.2024 roku.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

Załącznik nr 2 do Regulaminu

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY