Intilu > FAQ

FAQ

Dyskrecja - jak wygląda przesyłka

Zachowanie pełnej dyskrecji w procesie dostawy jest dla nas priorytetem!  Zaufanie, którym nas obdarzasz jest bezcenne i dlatego gwarantujemy Ci, że paczka, w której wyślemy zamówiony przez Ciebie towar, nie będzie posiadała znaków towarowych, nadruków, logo sklepu czy logo producentów. Towar zapakowany będzie w standardowy karton, dobrze zabezpieczający zawartość.
Przesyłkę możesz zamówić z adresem dostawy tam, gdzie Ci wygodnie i nikt postronny, na podstawie oględzin zewnętrznych paczki, nie będzie mógł domyślać się co do zawartości tej paczki. Na kartonie naklejona będzie jedynie etykieta logistyczna niezbędna do realizacji wysyłki.

Odstąpienie od umowy

Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie produktu. Oświadczenie o Odstąpieniu od umowy należy wysłać pocztą na adres: Intisell sp. z o.o., Jabłkowa 18, 55-040 Sobótka lub mailowo na adres kontakt@intilu.pl

Należy pamiętać, że towar nie może być używany w sposób wykraczający poza zwykłe obejrzenie czy sprawdzenie. Produkty zaplombowane i/lub zapieczętowane, nie mogą być rozpakowane ani nie mogą być widoczne próby otwarcia tych opakowań.

Możliwość zwrotu towaru

Towar zawsze może zostać zwrócony. Należy jednak pamiętać, że zwrot zostanie uznany tylko wówczas, gdy towar nie będzie miał śladów użytkowania, będzie miał nadal nienaruszone plomby (jeżeli takie były w opakowaniu oryginalnym), nie będzie miał usuniętych metek. Wszystkie te środki mają służyć ochronie zdrowia i względom higienicznym, które są dla nas najwyższym priorytetem.

 

Jak dokonać zwrotu? 

  • Zapakuj zwracany towar w taki sposób, aby dotarł do nas bezpiecznie, w nienaruszonym stanie
  • Czytelnie wypełnij formularz zwrotu (znajdziesz go w Regulaminie – załącznik) i włóż go wraz ze zwracanym towarem do paczki
  • Przesyłkę nadaj na nasz adres (Intisell, Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka)

 

Uwaga!

  • Zwrotu towaru dokonujesz na własny koszt. Koszt wysyłki nie podlega refundacji.
  • Nie wysyłaj przesyłki w opcji „za pobraniem”. Nie mamy możliwości odbioru takich paczek i paczka taka nie zostanie przez nas przyjęta.
  • Po pozytywnej weryfikacji Twojego zwrotu, płatność zwrócimy Ci w ciągu 5-14 dni.
Reklamacje

Reklamacje towarów należy zgłosić drogą elektroniczną na adres kontakt@intilu.pl

Kupujący musi podać swoje dane kontaktowe, numer zamówienia, datę zakupu oraz opis niezgodności produktu z umową sprzedaży oraz żądanie dotyczące rozpatrzenia reklamacji. Dla ułatwienia zalecamy skorzystanie z formularza reklamacji, który jest częścią naszego regulaminu dostępnego na stronie sklepu.

Szczegóły zostały opisane w §8 Regulaminu Sklepu.

Informacje o producencie i dyrektywa GPSR

W trosce o Twoje bezpieczeństwo podczas całego procesu zakupów a przede wszystkim podczas korzystania zakupionych produktów działamy otwarcie i nie ukrywamy żadnych informacji dotyczących oferowanych przez nas towarów.

Towary sprzedawane przez intilu.pl pochodzą od sprawdzonych i wiarygodnych europejskich dystrybutorów oraz producentów. Szczegóły dotyczące składu artykułu lub warunków i sposobu jego użytkowania znajdziesz bezpośrednio w opisach towarów na stronach sklepu i lub na opakowaniach lub wewnątrz.

W przypadku wątpliwości możesz zwrócić się do nas mailowo (kontakt@intilu.pl)  a my dostarczymy Ci wszelkich niezbędnych informacji.