Dostawa i zwroty
Dostawa
Dostawę realizujemy zawsze w najkrótszym możliwie terminie, z reguły w ciągu 24 h. Klienci na bieżąco otrzymują informacje wybraną drogą komunikacji o statusie zamówienia. Szczegółowe informacje na temat warunków dostawy dostępne są w §7 naszego Regulaminu.
Koszty i metody wysyłki:
Dla zamówień o wartości powyżej 190 zł:
| Automat paczkowy (przedpłata) | Automat paczkowy (pobranie) | Kurier (przedpłata) | Kurier (pobranie) | |
| InPost | 0 zł | 19,90 zł | 0 zł | 19,90 zł |
| Orlen Paczka | 0 zł | X | X | X |
| DPD | 0 zł | 19,90 zł | 0 zł | 21,90 zł |
Dla zamówień o wartości poniżej 190 zł:
| Automat paczkowy (przedpłata) | Automat paczkowy (pobranie) | Kurier (przedpłata) | Kurier (pobranie) | |
| InPost | 10,90 zł | 19,90 zł | 15,90 zł | 19,90 zł |
| Orlen Paczka | 12,90 zł | X | X | X |
| DPD | 13,90 zł | 19,90 zł | 18,90 zł | 21,90 zł |
Zwroty
Jako Klient możecie Państwo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia przesyłki. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży można złożyć:
- pocztą na adres: Intisell sp. z o. o., ul. Jabłkowa 18, 55-050 Sobótka;
- poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@intilu.pl,
Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy można skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia znajduje się w załączniku nr 2 do Regulaminu.
W szczególnych przypadkach opisanych poniżej, prawo do odstąpienia od umowy nie występuje:
- świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której Cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem Umowy Sprzedaży jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem Umowy Sprzedaży jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania (w tym także poprzez usunięcie plomb/folii ochronnej) nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe uregulowania dotyczące zwrotów znajdują się w §9 Regulaminu.